was ist los?

Det är något allvarligt fel på mig.
Jag är lika besatt av min bok som Bella är av Edward.

Efter tyskan så valde jag att ta nästa tåg, 30min(!) senare,
enbart för att stå ute i kylan och kunna läsa mer.

Jag måste vara sjukt.
Jag som i mina tidigare dagar läst knappt 1bok om året,
är nu inne på min 3, på bara 2009!!
Och Twilight som jag började på i Måndags, är snart slut.
Tur att det finns 3 till, som bara blir längre och längre.
Men sen då?

Det sägs ju även att boken allt som oftast är bättre än filmen.
Men i detta fall är jag lättad att jag såg filmen innan jag läste boken.
Det är sjukt mkt lättare att föreställa sig allt när,
man fått ett hum om ansikten och omgivningar.
Och sen att se vilket (så långt jag kommit i i boken) bra jobb med att göra boken till film.
Allt är inte som i boken, men det mesta finns med,
om än på ett annat sätt.
De saker man inte riktigt hänge med i i filmen, får man förklarat i boken.

Nåväl, nu ska jag ta och bädda ner mig.
Det vankas en lång dag i morgon.
Linnea fyller år, och vi skall börja dagen med en tur till Zollikon bad,
och njuta i spa-poolen. Sen frammåt kvällen så får vi se vad som händer och sker!
Linnea har ingen aning om vad vi har planerat. Så det ska bli kul!!
Eller vi och vi, vad Katja har planerat! ;)

Godnatt på er allesammans!



Skrivet av: Lisa

ha ha du e galen!

ja då e man inne i en bok ja!

miffo :)



ja i sommar ska vi fota..

jag har fått lite inspiration!

och har du en solig dag över så vet du vart jag finns :) kanske på sommarjobb? hihi..



ja engelskan börjar på måndag..

på distans! spännande..



hoppas att du har de bra gumman!

miss you!! PUSS.

Skrivet av: Wysteriia

vad jag har gjort med håret syns i de nya klippet på bloggen :D

2009-03-20 @ 01:18:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback