Åååh-åh neii!

Kollade igenom bilderna från igår lite smått, och kan bara säga
Ååååh neiii!!

Har dock haft en underbar helg! Började bra med fredagen,
och fortsatte igår. Idag har man dock mått som man förtjänat.
Och jag kan inte FATTA hur jag orkade festa fredag&lördag hela förra våren.
Det är för mig idag ett mysterium.

Och eftersom Schweizarna inte har bytt pingst mot nationaldag,
så är det röd dag i morgon, och vi är alla lediga.
Så fett skönt! Men sen är det slut på alla roliga helgdagar i veckorna =/
På tisdag har jag bara 17dagar kvar som jag måste gå upp kl 7 på morgonen!
JIPPI!

Har gått omkring som en zombie hela dagen, Katja sov här och vaknade lite tidigare
än vad jag hade velat gå upp. Men vad gör man inte?
Men nu, nu när jag skulle kunna sova, är jag inte ett dugg trött.

Våran underbara grupp blir bara mindre och mindre.
I torsdags åkte linnea, i Lördags for Matilda hem, och idag så var det Jessicas tur.
Känns så otroligt ofattbart. Tänk att detta snart är slut.
och VARFÖR upptäckte jag inte dessa underbara brudar tidigare?!?!

Men i höst så står det iaf tältning och en tur till Finland på schemat.
Så nu är det bara att hålla tummarna att det blir av. Men det ska jag se till!




Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback