Atsccccccccchoooooo!

Fy faen jävla allergi säger jag bara! Fy fan.
Har nyst hela morgonen, och ögonen kliar.
 Jag tar min allergitablett varje morgone, men de verkar ju inte hjälpa?

Dessutom är det fortfarande äckligt varmt.
Har dock regnat några droppar och det är mulet,
hoppas dock på mer regn, så all pollen får lägga sig lite.

Igår blev det iaf att bada i Zumikon på eftermiddagen.
Så sjukt jävla skönt, helt otroligt. Man blev som en ny människa.
Passade även på att simma 1km. Och denna gång var det inte lika
segt som när jag simmade förra sommaren, då jag tyckte att jag simmade,
och simmade, men aldrig kom någon vart. Kanske för att jag räknade
att det var en 25m bassäng, och inte en 50m som jag fått klart för mig i år.
Bra där Annika!

Men när jag sedan slutat och ätit så var jag sugen på mer bad,
så åkte till parken och mötte upp med linnea & jessica.
Klockan han dock bli så sent, och jag glömde handuken hemma.
Och det blev rätt behagligt i luften när solen väl var påväg ner.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback