Hopp Schweden!!!


Jag tog mig ut idag iaf, vilket var det bästa beslut jag tagit!
Trodde först jag skulle avlida i värmen, men när jag väl
kom till parken och fick snacka lite skit, och bli uppdaterad om vad
som hänt i veckan då jag legat nedbäddad i sängen, så blev allt såå mkt bättre!
Lite frisk luft och massa solsken är det bästa medikamentet! ;)

Så nu känner jag mig skapligt fit-for-fight att möta vad helgen har att erbjuda.

Kom hem vid nio, och insåg att det var way past my bedtime, och skulle stupa i säng,
då familjen sitter klistrade framför Sverige-Tjeckien.
Sen blev jag fast, och yey, vad kan man säga! Grattis Sverige, bra kämpat!
Men att se på hockey precis innan sängdax är inte det bästa man kan göra,
är uppe i varv. Men skall lägga mig ändå, är sjukt trött!

Skrivet av: Lisa

hej gumman!

nu har jag äntligen kommit igenom alla dina bilder på bilddagboken :) hihi..

en heeeeel del..

hoppas att du har de bra där borta!

när kommer du hem då?

PUSS <3<3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback