Mitt i nåti

Sådär, då har jag precis vinkat av mina gäster!
Dom hoppade precis in i taxin till flygplatsen, som fick bli slutalternativet
som resa till flughafen, då det förbannade flyget ska gå så
okristeligt tidigt! Va! 06:50!! Galenskaper.

Vilket jag tyckte var rätt skönt ändå, då jag kan gå och lägga mig direkt,
ist för att sitta på ett tåg 1h innan jag är hemma igen.

Det blev sjukt tomt på direkten, när man går från 6pers till 1.
Men det ska även bli skönt med lite lugn och ro, så man kanske
hinner sova och äta lite också... ;)
Tiden går på tok för fort...

Nu känner jag att jag bara sitter och svamlar, tror kroppen vill sova lite mer än
de 3timmarna den har fått.. Så jag tackar för mig.
Nu blir det att sova halva dagen, och sen festa hela natten!

Tack för titten;

hela ligan i Bern

Skrivet av: Maria

Haha =)

Är du lika besatt av Twilight som jag är? ;)

Skrivet av: Maria

Haha är det så illa till och med? =)

Fast iofs.. Jag har sett filmen fyra gånger, läst böckerna två och jag funderar på att läsa dem igen =S

2009-05-03 @ 20:55:03
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Skrivet av: Persson

va har hans på sig!!!!!!

2009-05-03 @ 23:24:15
Skrivet av: Lisa

heeeej gumman!

jag saknar dig.. och äntligen kan jag kika in här och läsa igen! sååå skönt..

rooligt med besök med :)

hur går det med allt då?

PUSS PUSS <3

2009-05-03 @ 23:55:33
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback