Park-häng


Igår så blev det utgång, skulle fira att Matilda fyllt år.
Vi tänkte att vi skulle till parken, men det var regn i luften,
så vi våldgästade hos Britta ist. Men det blev så sjukt varmt i hennes rum,
så vi gick upp till uteplatsen på taket och hängde där ist. Så sjukt skönt!

Vi entrade sedan Nelson, där vi träffade några av killarna linnea och jag
träffade i parken i torsdags, och dansade och svettades som grisar.
FY FAN vad varmt det var! Helt sjukt galet.
Fick lov att gå ut och sätta mig utanför x-antal gånger för att svalna av!
Märks att värmen är på intåg!

Linnea och jag var sist på plats av oss, och tåg 3tåget hem, och sov gott.
När vi sen vaknade idag så sken solen, så vi bestämmde oss för
att inhandla brunch på Migros och ta med till parken.
Det blev det vanliga för min det; grillad kyckling med klyftiga potatisar.

La oss sedan på gräset i bikinis och jag höll på att dö av värmeslag!
Så äckligt varmt var det! Och åskan har hängt i luften hela dagen.
Och precis när jag kommer hem så drar det igång.

Nu ska jag göra mig redo att åka till Meilen.
Det blir lung hemmakväll hos Jessica med Linnea.
Vi måste ju ladda inför nästa helgs brakfest! ;)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback