städa

Hanna kommer ju som bekant i morgon, och ja,
jag skulle verkligen behöva städa. Men orka lixom,
Vet inte vad det är med mig, men är sjukt trött och orkeslös.
Det enda jag vill är att det ska bli helg.
Tror jag behöver semester igen.. Haha.

Skulle behöva plugga lite tyska också, har ju missat 3lektioner..
och det är tänkt att jag ska dit i morgon också..

Nåja, skulle ju kunna börja med att iaf vika ihop min tvätt
som ligger och skräpar.. buuuuuh vad tråkigt!!



Skrivet av: Lisa

heeeej gumman!

hmm.. jaha de lät ju inge trevligt med svininfluensan! hoppas att du blir frisk och krya snart då :) så du hinner med lite mera party! för här suuuuuger den punkten tyvärr! så sant som det var sagt.. i miss you <3 PUSS!

Skrivet av: Lotta

Åhh men tack så mycket!! :) Hoppas allt är bra med dig? :) Kram

2009-05-12 @ 12:35:15
URL: http://liz83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback