Fy

Tror minsan att höstdeppen börjar slå in..
Om mornarna när jag väl har vaknat, efter att
ha snoozat i 1h ungefär, så känns det ändå
som att jag lika väl hade kunnat sova ett tag till.
Har ju ändå inget att gå upp till ungefär.

Vilket jag å andra sidan egentligen inte har.
Eller jo, ska ju jobba, men det e inte förens kl 16.

Tack och lov ringde Karro och schasade upp mig på
en liten tur till Nusnäs ;)
"det märks att man är i nusnäs, för här luktar det vedrök"

Ska ta och tugga i mig kycklingklubban som ligger och väntar på mig.
Sen ska jag försöka att städa lite, ser ut som ett bombnedslag här!
Har ju bara vart ute och rännt denna veckan så då samlas
allt på hög.

Skönt dock är att jag fått lite träningsverk sen innebandyn igår.
Vader och lår. Så som det ska vara. För det ska kännas att man lever.

Nej frukost!

Igår var det sol och värme, idag skulle jag inte tacka nej till
lite sol, massor av snö, schysst före och en alptopp, typ Arosa.

Varför inte med dessa underbara tjejor.
Linnea, Laura, Katja & Britta. <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback