Ich bin ein glasögonorm

Igår kväll fick jag sms att mina glasögon var klara.
Så vi packade in oss i bilen för att hämta dom.

Vilken skillnad! Hela världen är i HD typ.
Gågatan var klar och skarp. Sjukt.
Och ändå så ser jag inte sådär jätte dåligt egentligen.
Men att köra hem sen var något helt annat än utan glasögon.
Allt var så skarpt, och såg ju tom vart vägen blev dike.
Kan vara bra.

Men det känns lite konstigt, behöver ju inte ha dom hela tiden,
men man blir ju så bortskämd med alla färger och skarpa kanter.
Men det tar väl ett tag innan man vänjer sig..

Skulle ha tagit mig ner på mora en sväng, handla lite piller,
lite jox till lockarna i håret, ja göra slut på pengar helt enkelt.
Men det regnar ju, och jag har precis fixat håret.
Så känner mig inte sådär jättemanad att gå ut,
men får leta fram ett paraply helt enkelt..



man ser ju sjukt lärd ut om inte annat ;)

Skrivet av: Lisa

Och sjukt snyggt!! :)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback