Idag förra året..

..så var Åsa, Anna & jag till Leukerbad, en liten by i alperna.
Målet med resan var att bada. Japp, bad i alperna i November.

Det är ju så fiffigt att dom har massor utav varma källor där,
så har dom byggt flera badhus och har det varma vattnet
i bassängerna. Så sjukt härligt så det finns inte!


Wunderbart!

Skrivet av: Lena

Leukerbad är för sjutton bästa stället ever! Jag var där i mars 2005 (wow, tiden går fort!), åkte skidor hela förmiddagen, och sen bad på eftermiddagen... Mmhmm!

Skrivet av: Lena

Nej, Australien är verkligen inte pjåkigt... kanske lite väl varmt just nu, de säger att det är ovanligt varmt "for the season"... Typ 30-35 grader, oftast sol... Nice! Helt klart får du komma hit och testa, Brisbane är en kul stad, tycker jag i alla fall! Hör av dig om det blir av, så får jag ta hand om lilla ankrumpan!

2009-11-26 @ 11:46:15
URL: http://lenasadventures.blogspot.com/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback