Lördag 12/11 2005

Haha, loggade in på lunar och bläddrade lite i min blogg där.
Så sjukt kul! Nedan följer min lördag den 12/11 2005.
Det är sågott som 4år sedan!! Tiden går så galet fort!


00:04  Jag har absolut verkligen inte alls ngn karaktär.
Så lättövertalad så det finns inte. det är illa.
Men iaf, våran version av fågeldansen ÄGER, lätt!
den ska vi dansa på wasa nästa helg.

Faaast, nu lär jag nog sova, ska träffa Martin på
Willys parkeringen o6:2o och gå igenom säker öppning.. JIPPI!!

hmmm, vad var det mer jag skulle skriva då?
hmm, det är redan glömmt, damn!
tack för i kväll!

i morgon ska jag vara hög på koffeintabletter, det är ett som är säkert!
lägger ner pillerburken i den rosa handväskan

19:33 Detta är typ 3 gången jag setat och sovit i min skivbordsstol denna vecka..!
2gånger med datorn i knät, och nu med den på bordet.
Tro om en viss liten spunk är tröttus?!
Skulle nog tro det va!
Man skulle ha duschat, men så ska man orka också!
vart en kanonlugn morgon på jobbet, men på lunchen däremot var det MKT!
Har bagat pommes för fulla muggar så svetten rann!
Det är kul att jobba, alla är så duktiga!

I morgon ska jag och Jocke öppna, vi får att se hur det går,
om vi slår ihjäl varandra eller ej, den som lever får se!

DAMN, jag har glömmt av larmkoden!!! =/
whooops, måste ringa Martin!
Näää, vafan ska man hitta på en afton som denna då?

Alex:- El Spunk del Sugo
Räkan:- En Spunk och en Sug?!?
eeh? vaddå? Ibland så funkar det bara inte!

19:56 Öööh, nu MÅSTE jag duscha, Milla ringde och ville ut på en liten tur!
tog en snabbtit på schemat, jag som gått och trott att jag
skulle få var ledig på måndag, men haha, ikke det!
inte förens på onsdag e jag ledig!
har dock värsta lökpasset 15-19 på tisdag, så det får la funka.
och så stängning på måndag, då få man iaf SOOOOVA!

och du, ska du med hem på lite " " " ? ;)


Good Times <3



Skrivet av: Emma

hahahahah åååååååå vilka tider de va!!!! :)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback