New mooooooooon <3

Kom nyss hem från bion, har ju vart och sett New Moon.
Åååååh, jag vill se den igen, och igen och igen..!
Jag vill flytta till Forks.

Grymt bra var den iaf, det enda jag skulle kunna klaga på
är att det känns som att dom bara klämt ihop alla viktiga
delar från boken, det är mkt kuriosa som fattas på något sätt.
Känns som den är lite lätt rörig för den som inte läst boken på något vis.
Men förutom det, ännu ett mästervärk.
Gick ut med ungefär samma känsla som efter att jag läst ut boken..
Känslan av WOW, blandat med Hmmmm..

Hur ska man orka vänta på Eclipse, som är så mkt bättre än New Moon.
Bokvis iaf. New Moon är bra, (och blir bättre och bättre andra gången)
MEN Eclipse & Twilight är faktiskt snäppet bättre..

--

Annars då? Varför kommer man aldrig på något att
göra på nätet när man väl har tid att sitta här och inte har
något annat man ska göra..

Nåja, var ju en snabbis till Sthlm Onsdag-Torsdag.
Vi var på någon slags "julgala" på Globen..
Dock vet jag inte om den var så julig..Men det var trevligt!
Alltid trevligt att ut och fara lite. Har dock konstaterat att
jag nog blivit lite folkskygg,och gillar inte stora folksamlingar.
Iaf inte trånga folksamlingar.

Idag så var jag, brorsan & syrran ute och gjorde Mora.
Mötte upp morsan och gick på filebuffe på Hörnet.
SJUKT gott, men så mkt jag åt idag,
har jag inte ätit sammanlagt på en dag, sedan i augusti.
Nu låter det lite konstigt, men ja, så är det.
Byter man kosthållning till den "rätta", så behöver man inte
äta så mycket. Man blir mätt av mindre.
Är fortfarande inte ett dugg hungrig! Och vi åt i 13-tiden.

<3








Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback