Överkörd

Jag känner mig typ överkörd av en långtradare typ.
Kanske beror på att jag inte kom hemrullandes förens
i 6tiden i morse. Erika och jag skulle ut på en promenad
på stan, vilket vi också gjorde. Men sen hamnade vi på fest,
och det slutade med att jag hamnade bakom ratten,
i "en liten stund"..

Men hade iaf sjukt roligt!! No regrets. Haha!

"du är mer online än vad jag är"

Men lite segt att typ sova bort halva denna fina dagen.
Så för att fånga dagen så har jag stoppat i en tvätt,
och ska gå ut och tvätta bilen för att få lite sol-ljus.
När solen väl behagar att visa sig över Mora!

Sen i kväll blir det H O C K E Y!
Mora-Västerås.
det är bara att hålla alla tummar och tår som går.


idag förra året flanerade Åsa, Anna, Marcus & jag runt i Monaco...

Fingret ger vi åt SNCF, och det jävla tåget vi satt fast på i, vad var det, 4h?!
Utan att röra oss en endaste cm. Utan att vi visste vad som försegick,
då all information endast var på Franska, och ingen på tåget kunde engelska.
Ja, förutom paret bakom oss, som iaf försökte förklara för oss vad som hände,
på knagglig engelska.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback