Redan tisdag

Ojoj, dagarna bara flyyyyyyger fram!
Vilket är bra, på både gott och ont..

Helgen har vart mysig och lugn.
Massor av film, mys, jobb och så ja, hockey.
Hockeyn var ju inte det roligaste, gick inte sådär jättebra för mora.
Men dom brast på typiska Mora-missar, så ja.
Sen att vi satt 4rader framför ett gäng Boforsare gjorde ju inte saken bättre.
Det var snarare ett slag på käften typ.
Men det är bara att bryta ihop och komma igen.
Match i morgon igen, bara att hålla tummarna,
och gå omkring i Mora mössan. Den ska på turne till Sthlm i morgon.

Hos optikern igår så gick rätt bra, hade börjat bli lite närsynt på
det "braiga" ögat nu också, och vi kom fram till att det vore bra att
ha glasögon när jag kör bil och så, så vi valde ut ett par schyssta bågar,
som jag hoppas blir klara snart.
Men varför ska det ta 7-10dagar att fixa dom för?! Morr, morr.

Nähä, om man skulle börja röra sig mot sängen snart,
och läsa lite New Moon. Har en bit kvar tillspå Fredag.
Då blir det bio! Eftersom ingen ville följa, så får jag gå själv.
Men inte är jag ledsen för det. Så många gånger jag
gick själv på bio i USA så är jag rätt van.

God natt mina vänner!

Gårdagens bästa:

Eller hur Karro? ;)





Skrivet av: Karro.

HAHAHA.. Värd bild ;) Jag hade gått på bio med dig om jag hade varit hemma hun. Tack för den här vändan i Mora.



PUSS.

Skrivet av: Lisa

Saknar dig här hemma ju.. hoppas du har det skoj i stooorstan :) Puss!

2009-11-19 @ 08:40:59
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback