Yey

Fredagen slutade med en tur till Siljans avlopp,
för att gåpå Ladies Night. Fick ett sista-minuten erbjudande
som jag inte kunde tacka nej till!
Hade en kanon-kväll med Kaffestugan-tjejerna,
och våran nya polare, Mikael Tornving



På lördagen hängde jag med Persson,
hon fixade mina naglar införkvällens partajj.
Var och hälsade på Morfar på kyrkogården och tände ett ljus,
och gick en vända där, för att sedan avsluta med lite fika i kapellet.
Efter det var det bara att hem och göra klart allt för kvällen.
Skyndade iväg till hockeyn med hjärtat i halsgropen,
partykläderna och blodet i Willy:s kassen.
Mora spöade Oskarshamn.
Åkte till Milla & Micke där det var full rulle redan.
Packade upp mitt blod, och gjorde mig redo för att entra Parken!
Jansson & Persson kom och hämtade 3fulla och glada flikkor,
och körde oss till Parken, även Persson joinade oss ;)
Träffade Lisa & Anders, och en hel HÖG med massa annat
roligt folk som jag inte sett på evigheter!
Dansade till Woodpjucks och drack baaaaraaa viiiiiiin ;)
Sen kom min riddare i den vita bilen och räddade oss från mörkret..



Skrivet av: Egoinas mamma

Haha! Ett roligt dekollage!

Sv: Vad roligt, har nu några goda råd när det gäller LCHF?

Skrivet av: Lisa

snnnnyyyyggt :)

skrev på min faceboook sida till deeej ju :)

puss!!

2009-11-04 @ 08:29:30
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback