Heja Mora!

Oskarshamn - Mora 1-6.
Så skall det se ut! Skulle vara kul med liknande resultat
även på lördag, då de möts ännu en gång, fast på hemmaplan.
Persson & Jag ska såklart dit och hejja på i FMM-arena.

Är mkt tröttare idag, har vart det hela dagen.
Kanske för att jag inte sovit så bra i natt.
Vaknade med helt täppt näsa i morse, sen låg jag och
halvdrömde att Kat von D var hemma här.
Frågade om hon ville göra en tatuering på mig,
vilket hon ville, men då kunde jag inte bestämma mig
för vad jag ville ha och vart. Haha. Vilken miss!
Tänk en tatuering av KAT VON D! Ännu större är
nog nästan att hon bodde i min källare, och att vi tydligen
var vänner. Ibland har man det rätt bra i drömmarnas värld.

Drömmen hade dock vart komplett ifall det vart Chris Garver ist för Kat.
Han är så SJUKT grym, okej Kat är inte så dålig hon heller! ;)

Nåväl, ska ta och bädda ner mig och kolla några avsnitt 8Simple rules.
Godnatt, godnatt!


Saknar tågen i Zürich..




Skrivet av: Lisa

heeeej gums!



ja tröööök att du inte kom..

men då slapp du se min boll i ögat iaf :(

uscha..

vågar snart inte gå dit.. ha ha!



men vi ses ute på lördag då!

rooooligt..



Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback