packad och klar!

Väskan står stängd i hallen, håller på att ska packa ner lilla datorn.
Väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan äta, borde klä
på mig en tröja också..Sen är jag nog klar! Japp.

Ska bli spännande och se om vi kommer att hinna med det
där nedrans tåget! 12:23! Hehe..

Men det känns bra, var lite pirrigt i magen inatt när jag skulle sova,
men måste ha däckat när jag väl gjorde ett försök att sova.

Well well, skall fixa det som fixas skall.

Zürich, here I come!!




Skrivet av: Lisa

Läste på fejjan att du e framme!

Du är SAKNAD!

Puss!

Skrivet av: Lisa

Hmm.. jo det e klart :)

Ha lite roligt nu för en gångs skull!

krams.

2009-10-16 @ 08:47:58
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback