tjött

Äntligen kväller! sista timmarna på jobbet gick skit-segt.
Måhända för att det var stendött. Det märks så väl att det var
hockey i stan och att den även visades på tvn..Likadant var det i onsdags.
Nu gick det ju tyvärr inte lika bra för Mora idag =/

Jag är iaf helt slut nu. Så ska jag kolla lite Vem vet mest, och sen soooova!
För i morgon 8:45 skall jag vara ute i Färnäs för vidare transport mot Borlänge.
Elias, Jenny & Jag ska ut på roadtrip och hälsa på syster en sväng.
Och innan dess måste jag in på Willys och hämta mitt nässpray som smarta
jag glömde i arbetsskjortan! Mitt helt nyinköpta nässpray! Jag är så klantig!

Har lite besluts ångest också, måste färga håret innan jag drar till Schweiz.
Vill ha som det är nu typ, fast med slingor. Och jag vet inte hur jag ska
få till det bäst.. Faen. För slingorna jag gjorde i helgen är ju så guldiga och fina,
och vill ha dom så, men ja, vi får se. Det får bli ett problem för morgondagen helt enkelt!





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback