torsdag ;)

Då var det äntligen torsdag igen, och snart helg!
Vi skulle vara barnvakt till Elias idag, men som ALLTID,
när vi ska vara det så får jag jobba. Det är ju på båda gott och ont.
Men ja, vi var och hälsade på dom nyss så har fått se han lite iaf ;)


Nu ska jag kika på andra avsnittet av Cougar Town, hoppas det håller
måttet från förra veckan, för det var grymt bra!
Sen ska jag ta och röja lite i mitt rum, det är sjukt vad stökigt det blir på
bara en vecka! Sen blir det att åka till Willywonka till kl 14.
Men det är dumt att klaga, behöver alla peningar jag kan få.
Har ju fått en fix ide att jag ska köpa en ny stereo till bilen,
eftersom jag fått spunk på den jag har nu. Som vägrar att spela skivor,
när det är lite kyligt ute.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback