innebandy heute abend

Har precis ätit en av världshistoriens godaste pizzor!
och jag har gjort den själv! ;)

Nu sitter jag och laddar inför innebandyn,
med Larz Kristerz - Half a boy, half a man.
Helt klart BÄSTA låten dom gjort!
Var ju på deras skivsläpp i Älvdalen igår, och frös tårna av mig.

Tidigare på dagen igår så var jag till bästaste Madde och fixade till frillan lite.
Och guuuud vad lite hår det var kvar i morse när jag skulle fixa till det igen!
Efter klippningen tog vi en tur på stan och fika på kaffestugan..
Åkte sen och hälsade på Lisa en sväng, sen bar det av till Övdaln.

Idag så sickade Lisa ett sms precis när jag var påväg upp ur sängen,
och undrade om jag skulle med på en promenix, och javisst.
Vi tog väl en tur runt hela Färnäs typ ;) Men så otroligt skönt,
och för att inte tala om det trevliga sällskapet! Det får vi göra om snart igen! ;)

Och nu så skall jag göra mig redo för lite innebandy som Lisa drar iväg mig på.
Men det är om inte annat skönt när timmen är slut. Hehe.

Mitt ben har visserligen cepat sig sen igår kväll.
Morsan trodde om det kunde vara Ischias.
Ichlopichlo! Men har läst lite och är nog antagligen förhoppningsvis "bara" falsk ischias.

Nåja, slänger upp lite bilder från igår när jag satt på kajen och njöt i det underbara höstvädret!



(och som alltid världens mest ansträngande min.. nåja, jag bjuder på det!)

Skrivet av: Cecilia

Tanx! Blir lätt en sån pizza till helgen :)



Kram

Skrivet av: Lisa

heeeeej gumman..

jaaa nu ska vi promenera mera :)

hihi..

sååå skönt att ha någon att prata med, mellan flåsen iaf :) får ta en runda runt noret nästa gång och så vidare och så vidare..

PUSS!!

2009-10-01 @ 21:54:58
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback