borde ju sova också..

Altså, faen. Det är "livsfarligt" att ha en superskön soffa,
det blir så lätt att man blir liggande på den..lääänge.

På soffan är typ vart jag har spenderat de få vakna timmar
jag har vart hemma i lägenheten på de senaste dagarna..

Sen att vardagsrummet blev hur mysigt som helst
efter att ha fått upp en ljushållare på väggen och en i fönstret,
så vill jag knappt gå härifrån.

Även fast jag vet att jag har en superskön säng som väntar på mig.
Men jag antar att det är dax att blåsa ut ljusen och krypa ner under täcket.
Det är ju faktiskt en dag i morgon också, då väntar jobb 11-21.

Shitt asså, vilka I-landsproblem man har!



Skrivet av: Lisa

åh vilken tur jag har!

imorron finns det kaffe här hemma :)

så du är så välkommen så!



Krams <3

Skrivet av: ida

Hej,jag tänkte bara fråga vart du har köpt ljushållaren som är på första bilden, den med "virvlarna" alltså. Riktigt fin va den. Tacksam för svar!

2011-07-15 @ 21:36:01

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback