Fredagen den 13augusti

Ujuj, det här bådar inte gott altså.
Det är fredag den trettonde, och jag ska jobba hela dagen, med Ina.
Bara det är oroande i sig. För allt för ofta när just vi jobbar ilag,
så kan verkligen vad som helst kan hända, gå sönder eller krångla.
Och idag har vi ju verkligen inte oddsen på våran sida.
Men vi har ju rastens solstråle med oss idag, Elin.
Så det ska nog bli bra, vilket som. =)

Skulle jobbat 17-21 idag, men det blev 12-21 ist.
Vilket känns lite scheiss egal. Då blir det ju något
vettigt gjort idag, ist för att sitta och uggla här.
Så slipper jag ju faktiskt städa, som jag hade tänkt göra idag. Haha!
Dessutom så går jag på en 5dagars ledighet när jag slutar idag.
Fatta, 5dagar! Det är en LYX! 
Med tanke på att jag de senaste 24dagarna endast haft 3lediga dagar.
Men vad är det man säger, det som inte dödar, det härdar.

Sen i morgon blir det att brumma till Mora och fira födelsedag.
Fyller ju tant på måndag. Eller tant och tant, gammal, halvvägs till 50!!

med seger i blicken precis som MIK, kan ingenting gå fel när kulldräkten är på! ;)



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback