höga trösklar..

Snälla, låt helgen vara över snaaaart.
För då känns det som att det inte kommer att vara
så långt kvar tills jag far till Turkiet.. Jag vill iväg nuu!
Sen när vi kommer hem igen så får jag äntligen träffa sötast igen. yay!
Så ja, jag vill ha helgen och nästa vecka överstökad fort som tusan!
Som ni nog kan förstå.

Vad sägs om att jag skulle göra ett ärligt försök i att  lära mig leva i nuet?
Det är en sak jag är grymt dålig på, alltid är det något roligare som
kommer att hända som jag går och längtar efter,
eller sitter och planerar på saker som jag VILL göra.
Varför inte bara uppskatta nuet?!

Har iaf haft en super skön kväll på soffan,
efter att ha jobbat 11h idag.
Nu ska jag vandra vidare in till sängen,
och kika på ett avsnitt av Gossip girl, sen blir det date med John Blund.
Godnatt!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback