gib mir sommer!

Vinter i all ära, men surfade in på reseguiden och
överöstes med bilder på vita stränder och turkost vatten.
Inte så konstigt att man längtar bort..
Men ja, nu vill jag nog ha lite sommar, faktiskt.

Skrivet av: Lisa

jag håller med..

men först ska vi fira jul och nyår, sen Oscars 5 årsdag och sen får de bli april, så Elvira fyller år och så lite sommar.. ge mig ett jobb oxå som börjar EFTER sommaren :) ja tack..



fick du mitt mess igår?

hoppas du och din syrra vill följa!

Puss!

Skrivet av: Lisa

åh vad mysigt :)

LÄNGTAR!



ja vi är då bara hemma..

Oscar har en hemsk hosta och han blir hemma imorron med! så vågar du riskera är du SÅÅÅÅ välkommen hit så :)



Puss!!

2010-12-15 @ 23:26:00
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback