6 månader, så gott som utan kolhydrater.

Idag är det på pricken ett halvår sedan
jag började mitt projekt att försöka mig
på LCHF. Och ja, det har gått över förväntan!

Var dock svårt att börja om efter jul och nyår.
Men nu är jag back on track igen.

Och i morse så visade vågen på -20,3kg sen 17augusti.
Jag är grymt nöjd!

Provade min klänning som jag fick av värdfamiljen i Florida,
i födelsedagspresent, som allt annat än passade då,
och än mindre för 6månader sedan.
Och ja, jag kom iaf i den, är visserligen en bit kvar.
Men verkligen ett stort steg från augusti!

Så tills vi ska till Turkland så ska den nog sitta som ett smäck.
Målet när jag började var ju att komma i den, så nu när jag vet att det finns
en chans att jag får upp dragkjedan, så har jag spånat på ett nytt mål.

Tjejvasan 2011.

Skrivet av: Lisa

Du är så duktig gumman :)

Skrivet av: Linnea

Det är ju helt galet! 20 pannor. Fan vad coolt, blir inspirerad av sådana som du som gör ett val. Vi har ju börjat göra LCHF-recept nu, här är mina 5 första som du kan testa=)

http://www.tasteline.com/ReceptSok/linnea%20lchf

2010-03-05 @ 09:37:04
URL: http://dum.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback