Sakna Schweiz

Idag är en såndäringa sakna Schweiz dag.
Började väl med att det på tjejkvällen hos Sofia igår
börjades prata mkt au pair och USA,
sen satte jag igång Twilight när jag lagt mig.
Som hela förra våren typ, när jag kom hemrullandes
frammåt morgonkvisten. Varje gång intalade jag
mig själv att jag skulle hålla mig vaken och verkligen,
se HELA filmen innan jag somnade.

Men ja, somnade typ 5minuter in i filmen,
precis som hela förra våren. Haha!

Men Schweiz har typ ALLT!
Höga berg, djupa dalar, vinter, sommar.

Men ja, jag måste till Schweiz snart igen!

zermatt <3

Skrivet av: Åsa

Jag är på! Säg när och jag bokar biljett:)

2010-02-20 @ 12:07:39
Skrivet av: Lisa

oh har du avancerat in i köket nu?

spännande :)

jobbar du något till veckan då?



kraaaam!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback