Gillart!

Idag har jag vart ute med Pollux.
Eftersom morsan och jag upptäckte att det var rätt bra
spark-före igår när vi var ute, så tog jag sparken med
mig även idag. Pollux var duktig och gick snällt bredvid.

Sparken är även bra att ha med sig, då det bajsas,
och man inte hittar någon soptunna, och inte vill
gå omkring och hålla i en illaluktande bajspåse.
Man ställer den bara på sittplatsen,
tills man hittar lämpligt ställe att göra sig av med den.

Jag vill ha en hund lika snäll som Pollux!

Skrivet av: persson

ja jag kan ju inte påstå att qeso skulle gå sådär bredvid en spark men hon är bra på mycke annat =)

bra ide med påsen. jag vill också ha en spark här

2010-01-17 @ 11:36:45

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback