Onsdag

Idag är en bra onsdag, för idag kommer min söt hem!
Yaaaay!!

Ska kolla på en film med morsan, sen hälsa på hos Lisa.

Tycker det kan bli lördag nu, då blir det girls night out,
med hockey och parken, och en sjusatans massa vin!
Jag som sa till mig själv i fredags när jag kom hem,
att inget mer drickande på ett tag.
Men vafan, man kan väl ändra sig! ;)
Sen får det nog bli lungt till Tjejvasan,
då Scottarna spelar på Parken.
Men vi får se hur länge det håller...

Nu tycker jag det kan snöa lite mer,
eller bli soligt och massa rimfrost i träden.
typ som såhär;


Skrivet av: Lisa

tack för besöket igår iaf :)

det var efterlängtat!



sjuuukt fina bilder!

kram.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback