supertrött

Har vart på bugg idag.
har äntligen fått börja på fortsättning 2,
där jag slutade för två år sedan när jag drog till Schweiz.

Det var kalasroligt, som alltid. Men drygt som fan!
Snacka om årtiondets sämsta kondition, typ.
haha. närå. Men skulle ju ha skippat vinet igår, helt klart.
Har vart lite småseg hela dagen. Sen att vi gick igenom
grundstegen för snurrar, gjorde inte saken bättre.
Mycket snyrrar blev det, om man säger så.
Ett tag var jag snurrigare än jag var på hela kvällen igår.
Och då drack jag vin. Nåja, längtar tills nästa söndag.

Fast först får det gärna bli onsdag! ;)
<3

Ska ta och bädda ner mig, och kanske fortsätta på Twilight
som jag började se i natt, tog väl 5minuter innan jag däckade ;)
Haha. Som alla gånger förr.

Nä, godnatt gott folk!

Skrivet av: Lisa

Miss you!

Kom på besök soon :)

Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback