full rulle

Sheeet pommesfreeeteees! Det var full rulle
på jobbet idag, vi blev inte klara förens strax innan halv ett!!
Så att göra helg blev 1timme framflyttat, men det är sådant
man får ta när det är event på Dalhalla.
Fick iaf massor med komplimanger av de som handlade av mig,
att jag verkligen var duktig på det jag gjorde.
Det gör det värt att ha öppet över 30minter extra!

Cyklade hem och korkade upp min tetra med rose.
Supermumigt. Men har fått veta från säkra källor
att man skall blanda med fanta.
Så även det skall testas sinomtid.
Det kan ju inte slå fel, med tanke på hur gott
det är med öl blandat med sprite, eller vitvin
med antingen sprite eller mineralvatten.
Ett par favoriter från Schweiz! Underbara Schweiz.

Efter 1½glas vin är jag nu sådär skönt lullig.
Ska strax entra sängen så man kommer upp
i någorlunda tid i morgon och bege sig till Mora.
Där hoppas jag att det vanskas strandhäng innan
den på aftonen blir partajj. Oh yeah.

Påtal om Schweiz. Ibland är längtan tillbaka så sjukt stor,
så att det gör ont i hela kroppen.
Likadant är det de dagar då längtan efter livet i Florida gör sig hörd.
Men samtidigt så skulle jag inte vilja byta bort det mot det jag har här hemma nu.

Ja, nej, nu ska jag nog gå och lägga mig.
Bara massa svammel här nu. Men ja.

jag, katja & britta håller god min fast vi sitter fast i en hiss!

Carro & Jag i Florida

<3

mina söta dalkullor och jag.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback