montag, -freitag!

Yay, då var äntligen fläkten på plats i sovrumet.
Vilket betyder att orkansäsongen har dragit igång!
Till vissas lycka, och andras olycka ;P

Men fan, natten mot söndag var hemsk.
Var redan lite less på värme efter att ha vart instängd
i ett flottigt kök hela dagen på årets varmaste dag.
Somnade iaf gott, men vaknade sedan igen vid 4,
när solen började gå upp och värmde upp sovrummet.
Höll på att smälta bort. Fy fan.

Har sovit som en prinsessa hela natten lång.
Med undantag då jag vaknat till och vart lite frusen.
Men fan, heldre det än att smälta bort.

Ska till Mora strax, har lurat med mig Berglundskan på bio.
Men såg ut som ett mähä i håret, så skulle försöka fixa till det,
men det blev bara värre och värre. Så det var bara att hoppa in i duschen
och börja om från början. Gör om, gör rätt heter det ju.
Vilket var ett klokt beslut, nu lyckades jag få till det  som jag ville ha det!
Yayy. Ska köra lite med plattången bara, sen är jag klar!


btw. trodde aldrig den dagen skulle komma då jag, ANNIKA, inte bara har 1, utan 3 kritvita tröjor.
Men det är ju så sjuuuukt fint på sommaren.


Skrivet av: persson

så du lyckades få med berglund på bio =)

du var fin i vit tshirt, de lilla jag ser på bilden iaf

2010-07-06 @ 23:08:10

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback