svettigt!!

phu! tog mig en liten tur på hojjen till Rättvik-city.
Har ju lite tid att döda tills jag börjar jobba kl 17.

Kikade in på Furutorp och en annan inredningsbutik.
Hallå, hur mycket fina saker får det egentligen finnas?!?

Det blev iaf två inköp, jag fick bara lov. Även fast ekonomen
på hjärnkontoret skrek -NEJ!! rakt ut. (och jag vet en till som kommer
att göra det, inte sant mor?!)

Var även in en sväng på glasbanken. Har blivit hjärntvättat
av min kusin som inte gör annat om dagarna/kvällarna än
dricker "rosa". Det är tydligen inne i storstan.
Hittade mig en fin rosa tetra som fick följa med hem.
Sen skulle jag även in en tur på ica och köpa mig ett grillat lik..
eller eh-eh, en grillad kyckling. Det är så mumsigt gott,
kyckling, curry & majonnäs.
Im back on the LCHF-track. Iaf för stunden.
Men det är ju så svårt när det är sommar. Faen.
Men jag gör så gott jag kan iaf.

När jag sedan kom hem så rann svetten, så det blev till
att inta sängen, där ju fläkten fläktar. Underbart!

här med ett av dagens inköp. (ja inte sänggaveln då, den har jag haft ett tag)
fiiiint va?


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback