rull fulle

Ojoj, senaste veckan har jag knappt ens
haft tid för att andas. Har vart fullt upp.
Jobb här, jobb där, gos, vindrickande,
och ett par turer till Oxberg! ;)
Det är inte speciellt taktiskt att bo i Oxberg under
kortvasan & tjejvasan. Trust me!

Ännu mer otaktiskt att bo i Mora helgen som kommer,
då Vasaloppet går av stapeln.

Men tack och lov är invationen snart över!
och nästa vecka kan man börja med anmälan
till nästa års lopp. Och en anmälan till tjejvasan skall göras.
Javisst, jag har bestämt mig!
Var och kikade på lite längdskidor igår,
och ja, man lär råna en bank för att ha råd med längdskideutrustningen!
Hade ju heldre köpt ett par nya snowboardboots, men wtf.
Liiiite svårt att ta sig från Oxberg till Mora på snowboard måhända.

Men nu ska jag lägga mig.
Är trött som jag vet inte vad.

Godnatt!
saknar

Skrivet av: Anna

Länge sen jag läste här... Du har gått ner en massa i vikt ser jag, gud vad duktig du är! Grattis! :) Kul med nya målet oxå, Tjejvasan, det gör du rätt i! Hoppas allt är bra annars! Kram


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback