<3<3<3<3

Nu är den äntligen här, min Galaxy S!
hoppade av glädje när mobilen pep till och sa att
jag hade ett paket från 3 att hämta. Så efter jobbet
blev det att brumma till Mora och hämta upp den.
Sen for jag till mors & fars och fick experthjälp att komma igång,
och få lite tips & tricks av Bers :)
Har spenderat typ hela kvällen med mobilen i handen.
Vadå nörd?! Nåja, jag är iaf kär!
och i morgon kommer min andra älskling hem, den som är utav kött och blod =) yippi!
<3

Skrivet av: Lisa

ha ha du är galen du!

är de blond man ska vara alltså?



jag e med kär i din nya mobil :)

Puss!

Skrivet av: Lisa

åh jag vill fortfarande ha.. måste man ringa till de och byta till den?



Puss!

2010-11-13 @ 08:13:51
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback