efter soffläge

..kommer sängläge.
Har spenderat större delen utan eftermiddagen/kvällen på soffan.
Och nu har det börjat bli dax att inta sängläge.
Imorgon väntar jobb, lika så de nästkommande 7dagarna.
Men vad gör väl det, är ju bara 1långpass sen resten lökpass.
Igår blev det visst en liten spontantrip till Bolanche.
Var och kikade in Åsas crib och det åts gott, dracks lite vin,
pratades, blev även ett par minuter spenderade i badkaret.
Man tager vad man haver när det är hårfärgning på g och
man inte vill sitta i ett annat rum. Haha!
Mkt trevlig afton med Åsa, Madde & Therese.
Skulle ha träffat sis en sväng, men så blev det ikke,
så jag tog och kikade runt på kupolen en sväng, OCH
hör och häpna, hittade i princip ingenting jag var speciellt sugen på att köpa.
Storshoppade dock på Dollarstore, för hela 50kr!
Tog sedan genvägen över Falun och kikade in på Maxi och handlade
ett bröd knappt några kolhydrater, sen brummade jag mot Rättvik.
Skulle ha vart till Mora också, men kännde att jag kört slut på tillräckligt
mkt bensin på en dag + att klockan tickade på..
Så blir det ju att pendla till Mora nästa vecka
igen när hjärtat är hemma :D
Men nu ska jag erövra sängen. Godnatt!
Söderås måtte allt ha Dalarnas vackraste utsikt..Iaf när det är fint väder! =)

Skrivet av: Lisa

hallÅ? vart tog du vägen i fredags då?

du är saknad ju!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback