Ledig!!

Idag är jag ledig!! och i morgon också. Yeha!

Började dagen med en kopp kaffen, sen knöt
jag på mig mina nya dojjor och tog en promenad
ner till jobbet och säga hej till David & Frida.
Sen när jag var påväg hem, så ville föttrena inte sluta gå.
Så jag fortsatte, och gick och gick. 1h senare är jag hemma.
Tänkte att medans jag ändå håller på, så kan jag köra
lite sit-ups idag igen. Tänkt och gjort!

Bättre start på dagen kan man nog inte få =)

Känns lite som att duschen i morse var lite smått onödig,
så det får bli att hoppa in igen.

Inom kort bär det av mot mora också.

Skrivet av: Sofia

Har du gått upp allt som du gick ned? Du som var såååå duktig ju!!!

2010-10-07 @ 13:53:26
Skrivet av: Linda

Va fan är det för jä*la kommentar? Vad baserar du den på?

2010-10-07 @ 16:05:38
Skrivet av: Persson

Håller med Linda, Sofia de där får du ta tillbaka!!!!

2010-10-07 @ 20:58:32

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback