Mot sherwoodskogen!

eller ja, Mora iaf! ;)

Fast ja, ska ju packa med lite saker fört.
Fan vad skönt det är att vara ledig och bara chilla.
Har fixat håret iaf, och ja det har ju växt en del.



och nej nej, jag har inte gått upp alla de 20kilo som trollades bort i vintras.
Har haft en liten "break" i...jag skäms..8månader.
(Hur sjukt är det inte vad tiden går fort?! Var det inte nyår nyss?!)
Det har helt enkelt varit mest "praktiskt" att äta som "vanligt".
Med jobb hit, och jobb dit, övernattningar i Oxberg och jag vet inte allt. (undanflykter! I know.)
Men har ändå lyckats hålla vikten någotsånär. Något kilo upp bara, som nu ska bort igen!

Nu har jag börjat på ny kula med att äta som jag ska igen, utan kolhydrater!
Eftersom jag ska åka tjejvasan i vinter så lär jag lägga till lite träning också.
Och inom kort siktar jag på att det skall vara 20kilo till borta ;)

Men altså, ja, LCHF, jag kan varmt rekomendera det, man mår så sjukt bra!
Har ätit så nu sen förra måndagen, och jag känner redan hur
full i energi jag är, och hur mycket bättre kroppen mår!
+att det redan känns på jobbbyxorna, att dom sitter lite lösare..


Nedan en bild på vad jag ALDRIG mer ska bli.
En heffaklump.

^ Då/NU v

Skrivet av: Lisa

Gud vad du är duktig gumman!

Jag tror på dig :)



Puss!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback