segast i stan

Usch och fy, man blir ju helt klubbad av att jobba natt.
Är ju marknad i stan, så vi har öppet lördagnatten, så slutade halv 5 i morse.
Och klockan han bli ännu lite senare innan jag fick ro att somna.

Vaknade vid 11 och kunde inte somna om. Underbart!
Varför kan man aldrig sova när man får och behöver sova?

Nåja, har fått ett och annat uträttat idag.
Plockat undan massa kläder och lagt saker där dom ska vara.
Skulle ha brännt till Mora också, aldels strax.
Dagen har gått så sjukt fort, me no likie!
Söndagsångest har jag också, vilket absolut inte gör saken bättre.

Igår innan jobbet så gjorde jag marknaden med Fam Andersson.
Börjar bli lite av en tradition, saknade dock min vapendragare och syster ;)
Som i våras. Haha. Ojoj.

Nä, om man skulle ha brummat mot mora och sen uxbjär nu då.. =)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback