Skål!

Det blev lite spontant bestämt att det blir rajtantajtan ikväll.
Men vad gör man inte när man kommer över en fribiljett till bowlingen här i Felvik.
Har ju bara vart där 1gång sen jag flyttade hit för snart 6månader sedan,
så det är allt påtiden att ut och slå runt lite i denna by ;)
Att jag ska jobba i morgon är ett senare problem.
Men ska försöka ta det lugnt ikväll, men man vet ju hur det brukar bli
de kvällar man intalat sig det. Då brukar det bli brakfest som aldrig förr.
Fast åandrasidan är jag ju vuxen och ansvarsfull nu,
så ja, vi får se sen hur det går med det. Haha!
Nu ska jag fixa till mina medusor, och sen kleta på sig ett ansikte.
sen är jag good to go!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback