WOHO!

Vilken utklassning av Mora idag, 7-2!
Underbar vinst!

Är lite ångerfull att jag inte åkte på hockey idag.
Tänkte att jag skulle, men hade ju bestämt med
mami och papi att dom skulle komma.

Annars idag har jag jobbat, gick upp vid 8 i morse också,
precis som igår. Riktigt skönt faktikst.
Hann med att vakna till lagomt tills det var dax att dra till jobbet,
så jag snörade på mig dojjsen och gick ner.
Superduperskönt!
Tog mig sen en tur på Rättvik efter jobbet, och promenerade sen glatt hem.
Sen blidde det sit-ups, armhävningar och rygg träning.
Vad har hänt?

I morgon blir det dock att ta bilen till jobbet, tyvärr.
För efter jobbet blir det att brumma till mora,
hälsa på lisa, och sen pussa på söt.

Nu har min Lancôme-familj fått sig en hedersplats,
så de slipper stå undangömda i ett tråkigt badrumsskåp..

Skrivet av: Persson

Titta va fint de blev :)

2010-10-13 @ 23:26:35
Skrivet av: Spunk

det blev super!! tackar!! =)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback