Allvarligt!

Nog för att jag tycker bättre om minusgrader, än om plusgrader
under dessa vintermånader när vi har så härligt mkt snö.
Men jag har "tagit ledigt" från flyttningen idag, för att det
enligt yr skulle vara -7 och sol idag. Perfekt skidväder!
Men nejhejdå, då är det -15.. Nåja, jag ska ta mig
en tur ändå, man blir ju faktiskt varm av att staka sig fram.

Har även spenderat min första natt aldeles ensam i huset dit jag ska flytta.
Och det gick faktiskt sjukt mkt bättre än jag trodde att det skulle göra,
hade tillockmed sovrumsdörren på glänt!


Har även kommit till insikt i att allt bara sitter i huvudet.
Det är sjukt vad man kan skrämma upp sig själv,
genom att tänka att typ
-shit jag skulle dö ifall den där dörren öppnade sig själv.

Då har man redan förstört för sig själv, för då är det enda
man kan tänka på den där jävla dörren.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback