dödens trött

ujuj, då var 7dagar slit avklarat!
har vart full rulle på jobbet, men nu är jag äntligen
ledig i nästan 3dagar! Superduper!

Sitter i Vika och ska strax hoppa in i duschen.
Sen blir det att "Ljungberga" med Åsa & co.
Tänkte testa något annat än att stranda på Strand.
Så att säga. Haha!

fy tusan vad drygt det är att skotta snö!
fick lov att ut och skotta igår kväll,
så att åsa skulle ta sig in och ut från gården.
Vaknade med träningsvärk i ryggen.
Sen fick vi lov att ut och skotta i morse med så jag
skulle ta mig till jobbet. Och sen kom den,
dödens träningsvärk i heeeela ryggen!
Det bådar inte gott inför morgondagens skidåkning. 
Då ska vi ut och testa Vasaloppsspåret.

Hallåheppaheppa! Har någon sett mitt andra par byxor?!
Dom är spårlöst försvunna sedan Lasse Stefanz på Parken förra året.
För visst måste jag väl ha haft byxorna på mig hem från parken?!
Det är lite smådrygt nu när Ponta skött sig så bra idag och tvättat de par jag fortfarande
vet vars de är, bara det att det är inte tvättat och torrt förens om över 2h!
Nåja, dax att hoppa in i duschen!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback