Nytt år, nya möjligheter!

Ja jag har överlevt både jul och nyårshelgen!
Julen i år var nog den bästa julen på läääääääänge!
Julaftonen var superduper mysig, med familjen,
snö och aldeles för många kallgrader.

Nyår var inte helt tokig heller, hade dock vart något
bättre om man inte hade skullat upp och jobba kl 10 på nyårsdagen.
Men men. Det gick det också =) Blidde lite party i Vika.
Nyårssupen bedod av jägarkorv med bröd. Lyxigt & gott.
Idag har det jobbats också, och det har vart rock'n'roll!
Shitt pommes frites altså!

Annars rullar dagarna på, lär ta och börja plocka fram
flyttlådorna idagarna nu när jag jobbar dag och börja packa.
För om 3veckor ska jag vara ute ur lägenheten! Helt crazy.

Har även vart ute och testat längdskidorna, 2km 2dagar irad.
Så har samlat på mig iaf 4km i benen ;) Men lika bra att börja lugnt,
och öka på efter hand. Det bästa av allt är ju att det finns ett
skidspår bara några hundra meter från huset i Vika.
Så det blir till att ut och åka varje dag jag är ledig sen när
flyttlasset har gått..och såklart de dagar jag är i Mora tills dess =)

Sen tänkte jag göra ett ärligt försök med 30dagars bildvisning
som jag såg att Lisa tänkte ha på sin blogg med :)
Har ju miljoners med bilder.

1a dagens bild: En person som du umgås mycket med
2a dagens bild. En bild på dig själv
3dje dagens bild: En bild på någon i din familj
4de dagens bild: En bild på en konstig tid i ditt liv
5e dagens bild: En gammal bild på dig själv
6e dagens bild: En bild på du och en vän du inte varit med på länge
7de dagens bild: En bild som du aldrig lagt upp
8de dagens bild: En person som du saknar
9de dagens bild: Någon i din släkt
10de dagens bild: Någon du tycker är väldigt snäll
11te dagens bild: En person du kan berätta allt för
12te dagens bild: En bild på din vardag
13de dagens bild: Du och någon klasskompis
14de dagens bild: En bild som påminner dig om gamla tider
15de dagens bild: En person som du vill vara med
16de dagens bild: En bild på dig själv
17de dagens bild: En ovanlig bild
18de dagens bild: En bild på din fritid
19de dagens bild: En person som är snygg
20de dagens bild: En bild på dina närmaste
21a dagens bild: En person som alltid ställer upp för dig
22a dagens bild: En bild på en tid du saknar
23dje dagens bild: En bild från i sommras
24de dagens bild: En bild som gör dig glad
25te dagens bild: En person som alltid gör dig glad
26te dagens bild: Någon/några du alltid har roligt med
27de dagens bild: En bild som du alltid skrattar åt
28de dagens bild: En tokig bild
29de dagens bild: Den nyaste bilden på dig själv
30de dagens bild: Någon du aldrig kommer släppa taget om!

Skrivet av: Åsa B

Jag borde vara med på minst 15 bilder:P

2011-01-04 @ 23:27:16

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback