Ooops i did it again..

skulle bara blunda lite till, och blev kvar i sängen 1h extra.
Ooops. Men skönt var det! klockan blev ju rätt mkt innan
jag kom i säng och till ro att sova inatt så. Okejdå.
Nu ska jag slänga i mig lite mat lite snabbt sen iväg och jobba.
Och hoppas på ett Kaffebesök i eftermiddag ;)
Sen blir jag så störd, bara för att jag är helt inställd på att jag ska
rensa ur bland mina miljoners med saker, så hittar jag inget att göra mig av med.
Hur konstigt är inte det?! Jag var på värsta röjar humöret igår kväll,
men det fanns ingenting att slänga?! wtf?!

Skrivet av: StoraSysterYster

Det finns ALLTID något att slänga! Skippa allt nostalgiflum och tänk om det verkligen är något du kommer ha nytta/glädje av dom närmaste månaderna. Annars släng eländet!!

Passa dig, annars kanske jag kommer någon ledig dag. Kan säga att jag är inte nådig, fråga vår kära mor :)

2011-01-05 @ 10:53:17

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback