JAG GJORDE DET!!!

Jag lyckades harva mig fram de 3milen på skidorna från Oxberg-Mora!!
det var visserligen 1½vecka sedan, men det har vart fullt upp sedan dess.
Det tog mig 5h 25minuter. Och kom 3a från slutet av anmälda från dalarna.
Men wtf gör det, jag kom i mål innan det stängde, och var inte sist av alla!
OCH, det blir troligtvis favorit i repris nästa år! Så avskräckt blev jag inte.
Trots 2mil så gott som utan spår, med snö som fastnade i tejpen, regn och snöfall.
Och de små vredesutbrott jag fick ett par ggr kommer snart vara glömda,
och det enda man kommer komma ihåg var den underbara känsla man fick när
man kom in på upploppet och hade målet i sikte.
Så jävla skönt!
Att man sen orkade ut på tältet och inte komma hemrullandes
förens klockan 3. Det är för mig ett mysterium.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback