lätt som en plätt, oder?!

Ringde för någon månad sedan och ville ha en tid
hos läkaren för att försöka bli kvitt
mitt nässpraysberoende sen 11år tillbaka..
Idag ringde dom, men någon tid det fick jag inte.

Det jag ist bara behövde göra var att gå till Apoteket
och köpa ett allerginässpray med kortison, och ta det samtidigt
som det vanliga nässprayet några dagar, sedan trappa ner
på det vanliga och tillslut enbart använda allerginässprayet.

Ja fan vad lätt det lät! Ojoj. Vilket mirakelspray det där måste vara altså.
Men skeptisk som fan är jag.. För det kan ju bara inte vara
så enkelt att bli av med det här jävla beroendet?!?!?
Funkar det däremot kommer jag vara evigt tacksam över
att behöva slippa få panik när det börjar bli slut i flaskan man har,
och det är sen kväll och alla butiker har stängt, eller om man är någonstans
och inte hittar den där nedrans sprayflaskan!

Men, man lär följa läkarens ordination, så jag drog ner på närmaste apotek
och skulle köpa det där jefla superdupersprayet. Hittade och fick sedan en smärre
chock när jag såg priset på hyllkanten; 99.50 jävla spänn!!! WTF?!

MEN! Efter att ha använt båda sprayen på eftermiddagen,
så känns det redan bättre i snoken.
Så kanske, KANSKE, kan det funka? Ja den som lever får se..


Och det där med att följa ordinationer, vad står det på förpackningen,
"används högst 10dagar i följd"..
Ja det har jag passerat med en sisådär 4000dagar snart! ;P
Ente sjukt?! Fatta hur många nässpray det är!!

Skrivet av: StoraSysterYster

Kom i gen nu Sis!! Håll ut och kämpa. Fatta va mycket roligt du kan göra för nässpray pengarna du kommer spara om du blir kvitt den där skiten. Heja heja! Det är är inte sååå långt till Mora :)

2011-05-06 @ 08:43:10
Skrivet av: Lisa

Gaaaaaaaalning!



Men SKÖNT om det verkligen var sant, du fixar de tjejen!



Ses imorron..

Kramar <3


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback