Klackarna i taket!

Ojoj, vilken heeeelg!

Torsdagen började med weinabend mit fraulein Åhs här hemma,
med övernattning och tacos. 
Galet trevligt

Igår, fredag, vankades det middagsbjudning och filmkväll
hos Emma S. En galet mysig och trevlig kväll även det!
Martin bjussade på god kycklinggryta,
tv'n visade 'Hur många lingon finns det i världen'
och BIB:en bjöd på gott 39kronors vin!

Och ikväll, så ska jag, sis och lill'bro testa bowlingen på Mora Parken,
sen blir det att ut och härja på stan, Ersson style!



Känner att man kommer må som man förtjänar i morgon,
men det är det fett värt! För på måndag ska jag ta tag i min
Naturkunskaps B kurs, nu när jag äntligen fått tag på en lärobok till vettigt pris.


Skrivet av: Lisa

jaaaa jag vet, NÄSTA gång jag ska till Turkiet (för jag ska ju dit några ggr till) så ska jag göra det, första dagen INNAN man bränner sig =) det funkar alltsÅ? gör ni det varje gång innan?



åh verkar som du har en superkul helg iaf, bra det gumman!! vi måste ses snart.. kom på innebandy på tisdag då? kom igeeeeen! och sen ses vi på ljuspartyt på torsdag (jag tar med mig; Anna, Mamma och Malin dit) och sen fest på lördag iaf =)



PUSS!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback