sommar?

Jahapp, då var det närmare 20+ och solen skiner.
vad har jag missat? är det inte höst nu?
Men men, dumt att klaga..
Nåja, snacka om förvåning när jag insåg att det redan är torsdag,
när jag tog mitt allergipiller i morse. Var helt säker på att det
bara var onsdag, men ikke! Vilket är supernice, Sis kommer hem i morgon,
och vi ska ev ut och göra staden osäker Ersson-style på lördag.. ;)

Det jag undrar är hur man kan få dagarna att gå,
då arslet nästan växer fast i soffan om dagarna...

Och den där lillmissen skrämmer livet ur mig dag efter dag.
Ena kvällen hade han en tand lös (visste inte då, att katter också har mjölktänder som dom tappar),
nästa kväll kommer han haltandes.. Men han är då ute och springer nu,
så det är förhoppningsvis ingen större fara :)





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback