fattig, fast rik ändå

Jädrarns i min lilla låda! Var och drog kortet på Resecity i går.
Så nu är jag en och annan tusenlapp fattigare,
men en t/r biljett till Australien, med stop-over i Peking, rikare!!

Det är helt galet, det går inte att greppa..
Ska jag verkligen ta mig till andra sidan jordklotet,
som jag alltid har drömt om? 
Ja det ser så ut!
Äntligen få träffa Nicole igen? Japp!
Slippa ett grått, kallt, blåsigt och regning Sverige i november? CHECK!

och med mig har jag ingen mindre än Åsa!
Som vart och hälsat på mig när jag vart
ute i världen och Au-Pairat i både Florida & Schweiz.
Men denna gången är vi båda rookies.
(förutom i Peking då, där Åsa redan varit)

Nä, det här kommer bli helt galet bra! 
Det här är nog enda gången i världshistorien som jag vill att
det ska bli november. 
Och då är det ju så att jag, hatar, november.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback