Varför?!

Varför går klockan alltid så jävla fort på kvällarna för?
 Detta är ett fenomen jag funderat över länge, och speciellt nu när jag inte gör annat än försöker fördriva timmarna på dagtid. Vilket är, rent ut sagt, ett helvete! Timmarna, ja inte bara dom utan även minuterna och sekunderna går så sakta, så sakta. Fast när klockan börjar närma sig 23, 00, 01.
Då man egentligen skulle behöva ligga under täcket och kramas med kuddarna och sova gott.
Nej går tiden fortare än ljuset självt! WHY?!?!?!?!

Jag lär väl få lov att göra mig i ordning att sova, annars lär jag ju inte ta mig upp kl 8 på lördag, då jag börjar jobba kl 9 på morgonen.
Jippi!
Fast det är klart, blir ju massor av stålar som jag kan ha kul för sen ist. Vi får se det från den ljusa sidan.

GOD NATT!

Skrivet av: Elin

Det låter alldeles utmärkt ;)
Har du för dig ikväll då? :P

Skrivet av: Debbie

haha.. mmm.. verkligen sant de där man säger, att det går fort när man har roligt!! Lediga timmar går så sjukt fort, men i skolan osv ere seeeegt ;) det gäller att hålla sig sysselsatt! Vilket man oftast gör på kvällarna :)

2007-09-29 @ 22:06:22
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Skrivet av: Elin

Ja vi håller på med flytten idag med :P
Åhh skoj med dans. Har du gått på det länge? :) Skoj på festen btw? :) KRAAM

2007-09-30 @ 12:43:45
URL: http://ellee.webblogg.se

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback